Monday, May 28, 2012

Posted by syu bubu at 9:40 PM 0 comments
rindu



=




p
e
n
d
a
m


mmmmmm................

Sunday, May 27, 2012

jauh

Posted by syu bubu at 7:47 AM 0 comments

kenapa hati nie terasa kita jauh??

Friday, May 25, 2012

kamu + meatball ikea

Posted by syu bubu at 7:14 PM 0 comments
sentiasa rindukan kamu...
haiiishhh
rindu kua dgn kamu
rindu melantak dengan kamu
jujurnyer rindu meatball ikea..
(ase mcm citer katun y meatball jth dr langit lak)
hahahahaha
tapi rindu kamu lagi

luv,
kempunan nak p laut
jom la
yek2...
>.< v


siyesly kempunan nie....tp lepas mkn mcm biawak hidup ase...

Thursday, May 24, 2012

utk kamu y ari2 bukak blog

Posted by syu bubu at 8:59 PM 0 comments
I
L
O
V
E
Y
O
U

M
N
F
~

ا لوۏ يو

hehehehehe

Sunday, May 13, 2012

kelam kabut

Posted by syu bubu at 8:51 AM 0 comments
salam kawan2....
sekarang emosi cepat betul up n down....
stress keje kot...
byk nk kena catch up secepatnyer....
muak hari2 tengok penyakit tibi...
setiap hari masuk incubator tibi....
yang dalamnyer penuh dengan sampel positif tibi....
salah nafas silap2 dapat tibi...
mintak jauh...hehehehe

yang jadi mangsa lepas stress si dia...
sowi yang kadang2 tu melawan bila bagi nasihat...
mmmm
cian kamu kan...
agak stress la sebab benda dulu masa stdy stkt kenal pe tu tibi
tak pernah tau cara yang betul proses tibi
sekarang amek ko
tengok kahak pown men selamba je bila hadap banyak sangat kahak y macam2 kaler tu
kalau kena yang pekat siap leh men tarik2..
very cheezy la kahak tu....
hehehehehe

tah pe merapu pown xtau...
pale dah weng...
kuikuikuikui
=)

most of all
i luv u MNF...
=)
thx n sowi for everythng...
143
 

blogger gurl Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea