Friday, June 22, 2012

untuk kamu

Posted by syu bubu at 11:55 PM 0 comments
kamu
aku
satey....
hahahaha
thx luv sebab sudi korban masa rehat jumpa cik adik sorg nie kan...
syg kamu
*klu xjmp bwk g mkn pown syg jgk lorh*

Thursday, June 21, 2012

tabung utk masa depan

Posted by syu bubu at 11:09 PM 0 comments
dulu...................
hati nie berbelah bagi nak trima kamu....kesan dari masa lepas yang terlalu menyakitkan...sampai terlalu jujur bagitau kamu y hati nie tak percaya kamu....maaf...bukan tak percaya tapi terlalu risau untuk hancur lagi...

kini...................
hati nie dah mula penuh dengan kamu sampai susah nak lupakan kamu......hati nie dah percaya kamu...tahniah! cuma satu amaran.....jangan jangan jangan dan jangan permainkan hati nie sebab hanya ada sekali je percaya tu....jangan musnahkan...tak kisah la kamu belajar sampai mana, kamu keje pe, atau kamu per...selagi kamu masih ada DIA (ALLAH ye syg) maka kamu ada hati nie...=) tak sedar bila dah jatuh sayang kat kamu....

seriously my dear,
waiting for u here....insyallah....semoga dipermudahkan till Jannah...amiinn...ok, jom start menabung...=D

gnie punyer kumpul thn bila boleh byk..hehehehe

Saturday, June 16, 2012

sweet sweet sweet

Posted by syu bubu at 6:13 PM 0 comments
"ayg mkn matang....abg mkn syg"

hehehehe...i like...sweet meh...ala kalau kena puji sweet aje kan..hehehehe

Thursday, June 14, 2012

rojak

Posted by syu bubu at 9:18 PM 0 comments
salam...alhamdulillah dah selamat konvo....at last dapat jugak la sijil original diploma tu kan....baru diploma...hahaha..hello, diploma pown ingat senang2 ke stdy?? sipi2 je y sewel...mereng tu dah confirm dah...kuikuikuikui

life after konvo? mana der y berubah....sama jee...sebab dah keje sebelum konvo so lepas konvo sambung la keje kan...hahahaha...

life bila dah keje? orang2 jiran2 y sangat3 mengambil berat mula tunjuk minat....minat pe? minat nak tanya soalan "bila nak kawen? blajar abis dah keje dah keje dah"....maka soalan yang sama harus ditanya pada si dia "bila awak nak masuk meminang kiter?? sebab kiter nak jawap soalan jiran2 kiter".....[soalan tu hanya monolog dalaman...xpernah tanya pown....] so, memang nampak air wajah or gaya patut kawen ke??? nampak macam syok je kawen kan.... =) tapi pikir balik tanggungjawap.......AMEK KO!!! (x . X)

kawen la jugak tapi nanti la..hidup pown xstabil...duit gaji memandang xcukup dengan itu ini lah....sumer benda nak guna duit..kalau jiran2 tu nak sponser orait jugak kan....now pown beres boh! hahahahaha...banyak lagi impian tak tercapai....sabar la noh....[ikut ati nie meronta2 nak kawen sangat2...tahap pruritis dah sangat5 kronik]

love story? hahahaha..biar lah rahsia....xpayah nk story sangat...xpayah nk over sangat..besa2 sudah...kang beriya2 jatuh sakit kot.....pengalaman banyak mengajar....ramai jugak nak tengok muka, nak tau nama, sumer2 la pasal si dia...tapi xpayah la korg nak tau sangat sebab pasal 'si dia' korg pown syu xpnh nak amek tau...hahahaha

keje makin penat...act, mood n semangat nak keje makin down....ase nak cuti n cuti n cuti n cuti n cuti n cuti tapi bulan2 gaji masuk banyak n banyak n banyak n banyak...boleh x??

almost 1 month xjumpa si dia...rindu kot...tapi pe kan daya...kena la paham..[asyik kena paham je...hakikatnya xder la paham mana tapi wat2 la paham...mmmmmm] abis story morry naik lori....

till here...bubui...


xoxo,
syu bubu


[gaya macam tulis surat lak]

Sunday, June 3, 2012

kejohanan bowling tertutup JKA, KKM

Posted by syu bubu at 7:55 PM 0 comments

cewahhhh...muka ep nie dpt piala even no 5 pown....nie masa main bowling tadi kat the mines, sri kembangan...der tournament kejohanan bowling tertutup JKA anjuran kelab sukan n kebajikan bahagian pemakanan, kementerian kesihatan malaysia.....

syu wakil MKAK la tempat syu keje kan....tapi wakil tak bertauliah..kira pelapis la nie...hahaha..lempor je janji kena...gasak la ko nk longkang ke spare ke strike ke...hahahaha...enjoy the moment...pic laen2 xder....syu dah jadi pemalas nak snap pic...klu org snap kira syu join je la sesat kn...janji sonok...

xper tahun depan kiter maen lagi...ala suker2...pe der hal kan...kuikuikuikui
 

blogger gurl Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea