Thursday, June 14, 2012

rojak

Posted by syu bubu at 9:18 PM
salam...alhamdulillah dah selamat konvo....at last dapat jugak la sijil original diploma tu kan....baru diploma...hahaha..hello, diploma pown ingat senang2 ke stdy?? sipi2 je y sewel...mereng tu dah confirm dah...kuikuikuikui

life after konvo? mana der y berubah....sama jee...sebab dah keje sebelum konvo so lepas konvo sambung la keje kan...hahahaha...

life bila dah keje? orang2 jiran2 y sangat3 mengambil berat mula tunjuk minat....minat pe? minat nak tanya soalan "bila nak kawen? blajar abis dah keje dah keje dah"....maka soalan yang sama harus ditanya pada si dia "bila awak nak masuk meminang kiter?? sebab kiter nak jawap soalan jiran2 kiter".....[soalan tu hanya monolog dalaman...xpernah tanya pown....] so, memang nampak air wajah or gaya patut kawen ke??? nampak macam syok je kawen kan.... =) tapi pikir balik tanggungjawap.......AMEK KO!!! (x . X)

kawen la jugak tapi nanti la..hidup pown xstabil...duit gaji memandang xcukup dengan itu ini lah....sumer benda nak guna duit..kalau jiran2 tu nak sponser orait jugak kan....now pown beres boh! hahahahaha...banyak lagi impian tak tercapai....sabar la noh....[ikut ati nie meronta2 nak kawen sangat2...tahap pruritis dah sangat5 kronik]

love story? hahahaha..biar lah rahsia....xpayah nk story sangat...xpayah nk over sangat..besa2 sudah...kang beriya2 jatuh sakit kot.....pengalaman banyak mengajar....ramai jugak nak tengok muka, nak tau nama, sumer2 la pasal si dia...tapi xpayah la korg nak tau sangat sebab pasal 'si dia' korg pown syu xpnh nak amek tau...hahahaha

keje makin penat...act, mood n semangat nak keje makin down....ase nak cuti n cuti n cuti n cuti n cuti n cuti tapi bulan2 gaji masuk banyak n banyak n banyak n banyak...boleh x??

almost 1 month xjumpa si dia...rindu kot...tapi pe kan daya...kena la paham..[asyik kena paham je...hakikatnya xder la paham mana tapi wat2 la paham...mmmmmm] abis story morry naik lori....

till here...bubui...


xoxo,
syu bubu


[gaya macam tulis surat lak]

0 comments:

 

blogger gurl Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea