Monday, July 23, 2012

life is all about life

Posted by syu bubu at 10:21 PM

Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu



Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah



sekarang dok jiwang memalam layan jiwa sengsorang dengan lagu nie....cik abg, pe kata awak nyanyi lagu nie untuk cik adik sayang awak nie kn....heeee...*xmalu tol mintak2 kan*....ok sekarang bulan pose...lama tak meng"hapdet" kat sini kan...life berlalu seperti biasa...berjalan macam tak tunggu tuan empunya badan...kekadang rasa cepat tapi der je rasa lambat....

musim pe sekarang?? member banyak nak aci men tunang2...nie wat jelez nie...hehehe...sampai dah seru dorang...syu jugak tak sampai ag....*dah baca kan?? paham2 la kan..hahahaha...gurau je...dunt be stress k*...bagus la semua dah jumpa bahagia masing2...=)

act, my mom pown der jugak ura2 gitu...dier cakap kua tak der ikatan nie tak elok...kurang2 tunang la kalau betul...ikat setahun ke...heeee....lawak pown der masa mak cakap tu sengeh ngan gelak pastu menjawap..*no satu la tu*...

"relax la mak....klu kak yang p pinang dier dah lama dah..." *masa cakap sambil sengeh*

agaknyer my mom tak larat tengok anak dier nie men cintan cintun kot...insyallah, kalau di izin Allah ini yang terakhir...sakit pale woo...p keje orang dok sebut pasal kawen...betul ase macam tua je....bia la...bukan benda bawak maen nak men aci terjah je kan...

pasal raya....weeeehoooo...tahun nie kena bagi duit raya....perhatian tahun nie kak long a.k.a mak long kena bagi duit raya.....abes sapa nak bagi duit raya kat tuan empunya badan??? ayah pown mamau beli kan baju raya dah....olo....sedihnyer...tersisih i....heeeee....ayat mak " gaji lagi banyak dari gaji mak ayah..."...hai...kempunan duit raya la gnie...

tah pe pasal merapu ri nie...macam rajin sangat je kan nak merepek....kesimpulannya, life nie macam2 dugaan....redha je la dengan apa pown...=)

0 comments:

 

blogger gurl Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea