Sunday, November 4, 2012

luahan

Posted by syu bubu at 9:24 PM
salahkah aku meluahkan rasa
melepaskan marah
salahkah aku untuk bersuara
menyatakan rasa dihati
salahkah aku untuk berangan - angan
untuk sebuah makna kehidupan
salahkah aku untuk bermimpi
untuk menyatakan impian
walaupun aku tau aku tak layak
salahkah aku untuk bercerita
apa yang aku inginkan untuk masa hadapan?

pendam
semua benda aku pendam
sendiri menanggis
betapa aku hipokrit menyatakan aku sentiasa okey
hakikatnya aku menanggis
tak layak ke aku nie nak berdamping dengan mu?

aku bukan aku lagi
aku buang segala impian
segala angan - angan
demi kamu
aku tak memaksa
andai bukan kamu
pergilah
tak terdaya lagi aku
aku cuba menjadi yang baik sebab aku pasti aku tak mampu jadi yang terbaik
aku cuba
cuba
cuba

0 comments:

 

blogger gurl Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea